söndag 30 september 2012

Renoverings dax..

Då var det söndag igen.. Helgen går så fort. Kanske inte så konstigt när man skapar projekt hela tiden...I går förmiddags drog vi iväg till färg affären för att köpa färg. Nu ska tv rummet fräschas upp.. Hem igen & plockade ur allt i rummet. Inte lite grejer märker man då.. Nu står allt i rummet intill . Fullt där ska jag säga, men så får det bli ett tag framåt. I morse målade jag taket en första gång. Måste måla det en gång till. Jobbigt att måla tak för kroppen..


Tomt så det ekar & väldigt beiget. Nu ska det bli ljusare. Golvet får vara kvar..fast jag skulle vilja byta..

Efter att jag målat klart gick jag & Molly ner till golfklubben. Daniel & Kennet spelade slag tävling idag. Vinnarslaget heter den. Där är alla som vunnit en tävling under året med. Gissa hur det gick..





Daniel stod som vinnare. 69 slag netto. Han verkar var i sitt livs form...Än en gång juniorer i topp. I damklassen vann Mami med 68 slag.
Kennet slutade femma med 78 slag vilket han var nöjd med. Vilka duktiga killar jag har eller hur ?
Vinsten var presentkort på julbord för två personer..Jättekul !! tyckte Daniel hihi . Han har haft en förmåga att vinna tävlinger med mat priser.

Ha nu en fortsatt skön söndag. Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Grattis till dina duktiga pojkar! Och du håller alltid på med nåt projekt, men det är kul att få lite nytt.
    Ha det fint lilla Lena!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till Daniel! & Kenneth som oxå hade bra placering!
    Måla tak är ingen höjdare, men.. det blir roligare att måla resten!!
    Kraaam.../ Mamma Blücher

    SvaraRadera