söndag 9 september 2012

Plattsättning..

Tre lediga dagar snart till ända. Hela fredagen ägnade jag mig åt att lägga sten runt mitt lillla gröna hus. Det var en super fin dag. Jag & Molly njöt av att vara ute. Lite jobbigt var det pga jätte träningsvärken.. Började i onsdags på skivstångspass. Det känns kan jag säga. Kämpigt var det att komma upp & ner för att lägga plattorna. Då märker man vad mycket upp & ner det är hela tden. Men man får inte sätta sig till..

Jag har lagt färdigt runt om förutom bitar som måste kapas. Ska göras nu i veckan. Hela huset blev faktiskt snyggare.. eller ja vet inte. Nu längtar jag till våren då vi ska riva & bygga upp nytt.

Vi har även hunnit med att sova över i sjöboden i natt. Var hos Kennets bror & svägerskan igår kväll. Tack för en super trevlig afton .=)
Det vill gärna bli lite rörigt när man håller på..konstigt.

Rakt blev det..


Som att pussla.

Den gamla kärran kom till användning

 Kaffe paus måste man ha. Smakar alltid bra. Du hittar den snygga muggen Här
Molly njuter i solen på de nya plattorna.

1 kommentar:

  1. oh! your path looks so nice! and you doggie is just adorable!!! ;}


    m ^..^

    SvaraRadera