torsdag 13 september 2012

Höst mys..

Idag började jag dagen med att åka ut till Sören trapp. Vi håller på att fixa ett ställ till mina smycken. Nu tror vi att vi har en lösning.. Sören är en riktig fixare han fixar mycket till oss och vårt lilla  hus. 
Ingenting är omöjligt för honom. En riktig klippa..
Stället ska jag ha när jag är med på Mellerudsmässan som är helgen 20-21 oktober. 
Jag & syster( www.mammablucherinredning.se)  ska dela en monter där. Spännande.. men mycket fix innan. Hoppas vi klarar av det. Mer uppdatering om det kommer senare. 
Eftermiddagen var jag ledig. Jag har börjat hösta lite ute. Nu känns det verkligen att hösten är här. När jag kom in tände jag första brasan. Så skönt & mysigt. Nu kommer jag nog elda varje dag framöver.
Ha en skön kväll kram Lena

1 kommentar:

  1. Lena Lena, jag hittade dig genom Clarys blogg som jag hittade hos en vän! Men jag hann inte kommentera just då. Det är så himla kul att blogga, har fått många vänner men jag hinner inte skriva så ofta. Men nu kan vi ju ha koll på varann. Anita följer med mig på spa-resan i november, kul.
    Kramis kramis
    Faster Eva

    SvaraRadera