söndag 16 september 2012

Melleruds mästerskapen.

Denna helgen har cirkulerat mycket kring golftävlingen Melleruds mästerskapen. Det är en tävling som pågår i två dagar. Det var över 100 startande. Poäng boggey är det som gäller. Drygt 50 gick vidare till  dag 2. Daniel fick 33 poäng & var vidare. Kennet missade cutten med en poäng. Tråkigt när man är så nära. 
Hur som helst Daniel fick sin far som caddy idag.. Och det gick jättebra. När Daniels boll kom in låg han överst på listan. Tre bollar återstod. ..
Här en mycket glad Daniel med sin caddy,som väntar på de sista bollarna.
Så här blev resultatet. Daniel slutade trea..I topp låg fyra st juniorer. Det bådar gott för framtiden..
Daniel vid det stora prisbordet.
                                         

Så här såg det ut efter pris utdelningen. Stefan min systers man slutade på en tolfte plats & vann en bag. Daniel blev trea i juniorklassen & vann över tre kilo godis bilar & kom ju trea totalt & valde en ny vagn. Kennet gick inte lottlös från helgen. De första femton platserna får pris resten lottas ut. Han hade turen med sig & vann en värmare.


Glada miner.
STORT GRATTIS KILLAR !!
Kram & natti natti.

5 kommentarer:

  1. Så duktiga killar och Daniel är ju bäst! Godiset kan han skicka till mig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nähä.. du, godiset tar mamsen.. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej syster!
    Har du återhämtat dig efter vår lilla resa i helgen?
    Mina vovvar kan ite bestämma sig för vilken korg de ska ligga i! hihi..
    Kraaam.. hör snart! /Mamma Blücher

    SvaraRadera
  4. Kikade precis in hos mamma Blucher och undrade vad som fanns i påsarna från Ullared . Hundkorgar iallafall förstår jag ... Vill veta mer hihi ... Att bevisa att man inte är en robot när man kommenterar via telefon kan vara lite klurigt ... det är därför jag inte kommenterar så ofta . Sitter inte lika ofta vid datorn längre :))men läser alltid dina inlägg . Bra jobbat av Daniel :))) stort grattis ... Kram farmorannasarv

    SvaraRadera
  5. Tack Lena ... hade ingen aning om att jag hade ordverifierare på min blogg ... men nu är den borta :))) tack för att du tog dig tid att kolla och hur är det man säger ... Sopa rent framför egen dörr hihi... Ha en bra vecka . Kram farmorannasarv

    SvaraRadera