fredag 5 oktober 2012

Höst fägring..

Åh vad här målas. Det känns som jag bara står med en roller just nu..
Idag har jag varit ledig & sett solen faktiskt. Vilken skillnad det är på ljuset när man målar. Fått gjort en hel del idag. Taket & väggarna är färdig målade. Nu har jag börjat på listerna. Sakta men säkert går det framåt.




I eftermiddag gick jag ut i trädgården & höstade lite. Man får passa på när solen skiner. Planterade lite nya blommor på verandan som bara stått o planterade ute i regnet. Man har ju inte kunnat vara ute .
Men nu så kom de i jorden.


Visar lite på från vardagsrums renoveringen också. Jag gillar våra inner tak . Släta vita tak är väl fint. 


Konstigt ljus på bilden.. men ni ser lite..





Ha nu en fortsatt skön fredag & njut av helgen. Kram lillasyster.

3 kommentarer:

  1. Fint det blir! Härligt med vit bas, ger lite ljusterapi i höstmörkret!
    Åh din mysiga veranda! med lite nya planteringar oxå!
    Ps.. Tror jag får en sändning varor till veckan, håll tummarn för att mycket är med!!
    Ha en go helg...
    Kraaam.. / Mamma Blucher

    SvaraRadera
  2. Ja håller tummarna. Måste ses snart..kram / Lilla syster

    SvaraRadera
  3. Vännen, vad du är duktig! Taket är ju jättefint! Och vilken fin höstfägring du har planterat!
    Ha det fint!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera