onsdag 24 oktober 2012

Mellerudsmässan till ände..

Nu ska jag försöka uppdatera här. Det har varit en hektiskt tid både innan & efter mässan. Det känns som jag börjar komma ikapp nu, men trött är jag.. Men va roligt vi haft. Det har varit så givande & uppskattat . Varken jag eller syster Gun kunde gå ifrån montern & äta lunch. Så mycket var det att göra, massor med folk.Tur att vi hade med vår mor & far som servade med lite fika .. Vet inte hur vi skulle klarat oss utan dom. STORT TACK för all hjälp.

Montern började vi bygga på fredag morgon kl 8. Kl 17 gick vi därifrån då var montern klar. Kl 18 började minglet i mäss hallen. Puh.. fattar ni. Då trodde vi att vi skulle kunna gå runt & titta på alla andra montrar, men icke vi hade full fart vi vår.. Kul. Sedan var det tidiga mornar både lördag & söndag. Lite bilder från vår helg.
Monter färdig

Vi fick hålla i väggarna när vi spikade.

Gun poserar

Glada miner.

Pappa trött efter helgen..konstigt..

 Smyckena på plats


 Min snygga canvas
Underbar byrå.

Tack!! till Syster, Mamma, Pappa, Kennet Stefan för all hjälp.
Kram Lena


1 kommentar:

  1. Ja, jag har hört vilken fin och jobbig helg ni haft. Roligt för er! Förstår att ni var trötta och käre bror ser helt slut ut. Ni är så energiska allihop!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera