måndag 29 oktober 2012

Ett litet kvälls inlägg från mig i höstrusket.
Vilken fin helg vi haft. Var nere vid våran sjöbod & plockade in det sista ute. Vi planerade lite för vårt badrum som vi tänkt påbörja i vinter. Vi tog med oss några lakan ner som vi hängde upp för att se lite var väggarna kommer. Kennets ide faktiskt & inte alls dum. Svårt att tänka sig hur det blir med väggarna. Som ni vet är boden inte stor & vi måste utnyttja varenda centimeter känns det som. Dusch, toalett och handfat ska in på liten yta, hm mycket klurande. Men nu vet vi var vi ska bygga. Nu är det andra saker som ska kluras på, värme, vägg & golv beklädnad, ja mycket annat. Men kul är det.

Passade på att plocka lite tallris till mina amplar på verandan. Tänkte det var smart att sätta i innan frosten gör att det är stenhårt i krukan... Söndags morse var det -7 grader men då var riset redan i. Tänk er lite ljus i till advent det blir mysigt. 
Nä,,. nu är det kvällsmat sedan ska jag krypa ner med Lantliv som låg i brevlådan idag. 
Mycket jul ser det ut som...mysigt. 
Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Så bra att jag slipper springa till servicehuset och kissa när jag är hos dig!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, fattar du vad skönt det ska bli. Men du kan väl komma innan det är färdigt..
    Kram Lena.

    SvaraRadera