tisdag 4 december 2012

Gardiner i skåpet...

Go kväll på er i kölden. Nu har vi fått varga vinter - 10 grader & snö. Men det är ju ingenting jämfört med Idre som hade 28 minus härom dagen. brr, va kallt.
Men mysigt är det. Det passar bra med lite snö nu i advents tider. 

Härom dagen fixade jag till mitt fina skåp som jag har i hallen. Där förvarar vi mycket smått. Det är ett ställe som det ofta blir rörigt i... Känner ni igen det. Dessutom är det glas dörrar så man ser ju röran...Jag har tänkt länge att jag skulle sätta upp en spets innanför glaset. Detta nämde jag för min svärmor. Hon hade gamla gardiner som hon inte skulle använda mer som hon så snällt sydde till mig. TACK ! Sedan häftade jag bara fast dom. Det blev jättebra tycker jag. Så nu var äntligen det gjort.

I går bakade jag lussekatter. Det doftade härligt i hela huset. Pyntade lite på spiskåpan i hallen också.

Glöm inte julkalendern som pågår hos www.smyckenbyblucher.se I morgon kan jag avslöja att det är ett armband & halsband som matchar varandra.....på torsdag är det något till honom...kika in varje dag vet ja, så du inte missar något.







   
 Sov så gott. Kram Lilla syster

1 kommentar:

  1. Hej Lena, det blev fint i skåpet, Majbritt är snäll som hjälper dig! Och så mysigt du gjort på spiskåpan.
    Ha det fint i kylan!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera