lördag 15 december 2012

Julstämning...

Kom precis in efter en promenad med Molly. Alldeles stilla med mycket snö som vi fått idag., men milt. Hoppas verkligen att snön får vara kvar över julen. Det är så fint ute nu.

Idag har jag städat, man måste ju det ibland.. Skönt när det är klart. Fick ut min son att skotta all snö på middagen.. Han hade god hjälp av Molly. Hon älskar att hoppa runt och gräva, dyka och pullsa i snön. Hon är helt tokig. Hon vill att man kastar snö hela tiden. Hon tar snöbollarna i luften, och hinner hon inte det så står hon på huvud & gräver fram dem. Bra motion.


Plockat fram mina härliga vinter muggar. Älskar dom...du hittar dem här




Lite bakning har jag hunnit med också. Dessa grottor är så lätta och roliga att göra. Pistage & choklad, mums...



 Sist en  bild på tok Molly.. Inte lätt att ta bilder på henne. Kram på er.


2 kommentarer:

  1. Åh, har Gun de härliga muggarna! Förstår inte hur du hinner med att baka - också! Molly är så söt och kan tro att hon har roligt i snön.
    Här regnar det idag, vi får nog ingen vit jul.
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  2. Lena, om vi inte hörs innan ni åker till Idre vill jag passa på att önska dig och alla de andra en riktigt God Jul!
    Kramar från faster Eva

    SvaraRadera