söndag 30 december 2012

Gott Slut & Gott Nytt År....

Nu är vi hemma igen efter en veckas semester & julfirande i Idre. Vi har haft det så bra. Denna resa planerade vi in redan för två år sedan, när vi såg att julen skulle infalla på en Måndag. Vi åkte lördagen innan jul så vi hann att komma till rätta innan julafton. Det var perfekt. Vi hyrde tre stugor precis vid backen. Kunde inte bli bättre. Alla hade sina hundar med så vi kunde åka in  & fika & rasta vovarna ofta. Stugorna var så fina. Jag skulle lätt kunnat stanna en vecka till. Vi hade mellan 6 - 12 minusgrader, perfekt snö i backarna. Nu ser det sämre ut för nyårs firarna. Mild väder där uppe nu..
Men hur det än är så är det gott när man kommit hem också. Borta bra.......
Nu ska jag förbereda nyårs efterätt, den står vi för i år. Avslöjar inte vad det blir än..Lite bilder från vår vecka..

Skål..



Vi glömde toppluvorna.. Jag rullade mig i snön också.. Bra gjort va??

Emma var tomte i backen. Kul.

Jag & sonen på julafton.




Afterski...

Daniel uppevid toppstugan.. Vindpinad

Väldigt fint..

Drinkar på Pernilla Wibergs hotell
GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla KRAM.

1 kommentar:

  1. Lena, så fint ni haft det! Härliga bilder! Är det sant att jag ser Anita i badtunnan?
    Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera