torsdag 29 november 2012

Julkalender..

Hej allesammans.. 
Nyss hemkommen efter en härlig uppfriskande promenad med Molly.. Man kan inte annat än att bli glad när man är ute och går med henne. Hon älskar verkligen att vara ute & gå. Nu när det var lite snö så spårade hon för fullt...

Nu har jag börjat advents städat . Övervåningen har fått sig en genomgång idag & i morgon är jag ledig, då blir det nedervåningen.
På lördag är det redan första december, då kör jag igång Julkalendern i min webbshop. www.smyckenbyblucher.se

Varje dag fram till jul kommer jag sälja två utvalda smycken till rabatterat pris. Olika varje dag. Så gå in i shoppen varje dag för att se dessa. Först till kvarn...Erbjudandet gäller endast i webbshoppen, men du som bor på orten kan lägga en order & hämta den på salongen. Passa på att köp dina julklappar i god tid före jul.     Det känns som dagarna går ännu fortare nu.
Ha nu en riktig mysig helg & första advent.

Kram Lilla syster

1 kommentar:

  1. Så gott att få adventsstäda och pynta, imorgon sätter jag igång!
    Lena, jag ska nog kolla din kalender men jag vill beställa armbandet nr 241023, tycker det blir en bra julklapp till mig själv. Blir galen när jag tittar på allt du har så jag vill helst inte öppna din butik.
    Kramar från faster Eva

    SvaraRadera