lördag 17 november 2012

Pepparkaks mazariner

Jaa.. nu har jag också börjat fundera på advent & jul...Idag har jag bakat mina julkakor som jag bakat i många år, Mina pepparkaks mazariner. De är riktigt goda.



När det var färdig bakat tog jag & Molly en promenad med nybakade mazariner. Vi gick till syster & Svåger & svärmor & svärfar. Hoppas det smakade gott till eftermiddags kaffet.

I morgon bakas det saffrans skorpor här hemma...

Till sist vill jag bara visa en bild som jag tog när vi var & firade Far på Fars dag. De har en fotpall under bordet som Molly knödde upp sig på.. Hon vill vara med & gärna ligga vid våra fötter. Så söt.



 Kramisar från mig..

3 kommentarer:

  1. Tack, dom var jättegoda. Kram "svärmor"

    SvaraRadera
  2. Jösses, hinner du baka också!? Kan du inte lägga ut receptet på bloggen så kanske jag också kan baka - om så där 100 år!
    Så söt Molly är!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera
  3. TACK! syster för en mycket smarrig kaka! precis vad vi behövde!...
    Kraaam / Mamma Blücher

    SvaraRadera