lördag 30 juni 2012

Brygg foton..

Hej. Idag har jag varit chaufför åt min syster med man & deras vänner. De har åkt Dalslands kanal med Storholmen idag. Hoppas de haft tur med vädret. Annars idag har jag ägnat lite tid till att fota smycken från min butik på bryggan.. Lite roligt med nya bakgrunder . Svårt när man fotar små saker,som man behöver komma nära. Jag har många ideér men svårt att få till det ibland..  Känner ni igen det?

 
 

Tog en lite rolig bild genom gluggen i dörren som stod öppen mot  fasaden.






www.smyckenbyblucher.se



På eftermiddagen kom mamma & pappa på besök. Mamma fick ett glas vin, pappa fick nöja sig med rabarberpaj..
Ha en go kväll..Kram Lena

1 kommentar:

  1. Heeej & TACK för hjälpen!!
    Vi hade en underbar dag med skratt å go mat...
    Ska lägga upp lite bilden i bloggen...snart....
    Underbara bilder syster!
    Kraaam......

    SvaraRadera