onsdag 6 juni 2012

Flaggan i topp..

Sveriges national dag har jag inte märkt så mycket av.. Hissade flaggan i topp i morse va klart, men har inte varit på något firande. Idag har jag putsat fönstren på neder våningen och på altanen. Så nu hoppas jag på fint väder. Skjutsat min Daniel till Skållerud för klassfest med övernattning. En klasskamrat bor där och hennes mamma och pappa driver ett bed and breakfast. Så mysigt . Hoppas de har det super bra. Tur med väder.Passade på att besöka mor o far  i Åsensbruk när jag var däråt.. Fick fika i solen.


Nu blommar det för fullt i trädgården.


Fick plocka in lite..


Måste visa mina underbara stövlar.. 
Ha en fortsatt bra Sverige dag..Kramisar

2 kommentarer:

  1. haha! den var bra!!
    Ringer dig imorgon. Kraaam..

    SvaraRadera
  2. Snygga stövlar .... Mina har gått sönder kanske det blir ett par vita ? Vilken mysig sjöbod ni har , tar kanske båten dit i sommar ....kram farmorannasarv

    SvaraRadera