söndag 24 februari 2013

Sportlovet till ända...

Jaa, nu var vecka 8 snart slut. Min son har haft sportlov denna veckan. Han har haft härliga sovmornar & bara tagit det lugnt. Jag var ledig torsdag & fredag . En dag åkte vi till stan & shoppade nya käder till honom.. Jag tittade mest på inrednings detaljer, ja ni vet sånt som vi gillar... Sovrummet är nu färdigt, ska bara inredas.. Sängarna skulle komma v 9 ja till veckan.. Gick in & kollade för säkerhets skull i fredags.. Skulle inte gjort det.. framflyttat till v 11. Vi som väntar så. Men den som väntar....

Jag har pysslat lite med detaljer där inne i helgen. Våra nya uttag har jag pillat med & klippt ut tapeter som ligger i en ram. Blev riktigt bra faktiskt..





Så här såg rummet ut innan, kommer ni ihåg ?


Nu ser det ut så här... 


Köpte en ny fin blomma till fönstret. Tyckte den passade i sovrummet. 


Idag kom, Emma & Gun på fika. De skulle på loppis & jag hängde med. 
Emma som nyss flyttat till eget hus fyndade lite möbler. Sedan for vi vidare till Bloms.Där fick jag tag på gardiner till sovrummet. 
Ska försöka få till dom imorgon.

Mor & far kom förbi en sväng på em också. Det händer inte så ofta....:-))


Bakade banan muffins igår till fikat mums..
Ha det så gott. Natti natti....


1 kommentar:

  1. Så kul att det är klart i sovrummet, vilket pillpyssel du gjort med eluttagen! Tråkigt att sängarna inte kommer som lovat men det var ju inte så lång väntan ändå.
    Nu ska vårt Bloms (Klädkällaren) flytta närmare oss så då ska jag dit och handla tyger som de är så bra på, kul.
    Ha det fint!
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera