onsdag 6 februari 2013

Bröllops mässa & röj....

Hej allihopa...Som jag berättade sist så var vi på bröllopsmässa i lördags i Göteborg. Det var i Eriksbergs hallen ute på hissingen. Vi har sett många fina klänningar, olika dukningar, provat bubbel, testat att sitta i en jättelång limmo... ojoj oj. många olika intryck blev det. Jättekul., & man blir helt klart lite pirrig inför vad som komma skall...
Efter att vi var klara åkte vi in till stan för att kolla klänning till mig, men hittade ingen alls.. Vi gick & åt på en italiensk restaurang istället.  Sedan tog jag & Kennet tåget hem till oss igen. Det blev en heldag.

Nu i veckan har jag letat klänningar på nätet, & jag tror jag hittat den.. Man kan mått beställa efter sina egna mått. Jag tror jag ska chansa den är så fiiin. Tror inte jag kan hitta någon efter att jag sett denna. Ibland får man chansa eller hur ! ?
Lite bilder från Lördagen:









Å, nu till någonting helt annat.. Jag håller på & röjer i min källare. Så mycket saker man har som man aldrig tittar på. Nu ryker många ting, så skönt att få lite ordning. Bla har jag denna snygga westernsadel som jag haft till min shettis en gång för längesedan. Nu tänker jag sälja den. Mycket bättre att den kommer till användning igen. Så vill ni eller vet någon som vill köpa en så hör av er till mig.





Till SALU...
Kram / Lilla syster Blücher



1 kommentar:

  1. Mia var på mässan på söndagen och nu på lördag ska hon på en annan bröllopsmässa så Julia ska vara hos mig och sova över natten, mysigt.
    Var på nätet har du hittat klänningen? Jag vill se bild, jag ska ju också ha en ny klänning.
    Ska höra med hästfolket på jobbet om det är nån som behöver en sadel.
    Har Gun fått tid för operation än?
    Kram från faster Eva

    SvaraRadera