måndag 6 augusti 2012

Smyckes feber..

Hej ett litet kort kvälls inlägg från mig.. Regnet smattrar på taket.. strunt samma. 
Jag längtar faktiskt till imorgon då kommer min säljare Cissi från Bud to rose by Diddi till salongen. 
Då kommer jag frossa i flera timmar.. Det brukar ta tid hihi.. Höstens smycken. Har sett lite bilder & tänkte bjuda er på lite förhands kik.. Hoppas jag får hem dom fort efter beställningen. 
Då börjar ett jätte jobb att fota & lägga ut i shoppen. Det är så mycket snyggt så om jag känner mig själv rätt så kommer det bli mycket handlat i morgon =) 
Så håll utkik i webshopen framöver. www.smyckenbyblucher.se


Sov gott. Kram

2 kommentarer:

  1. Spännande att se vad som kommer . Hoppas det kommer lite armband , de ä ja svag för ... Kram farmorannasarv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh.. Ja det kommer många snygga armband =) Du får hålla utkik www.smyckenbyblucher.se & så är du ju välkommen in på salongen & klämma & känna lite..=) kram Lena

      Radera