tisdag 24 juli 2012

Golf vecka..

Denna veckan är det golf vecka på Melleruds golfklubb. Tävlingar varje dag tror jag. Mina killar gillar kan ni tro.. Två tidiga mornar har det varit. Ingen semester ro här inte. Men morgonstund har guld i mund eller va är det gamla talesättet.. Då har jag passat på att åka till jobbet och postat ordrar. Nu har jag utökat rea i webshoppen med korta & långa halsband. Gå gärna in & kika www.smyckenbyblucher.se 
Solen lyser idag på oss men va det blåser.. Såg just några killar som tänkte bada men icke dom ångrade sig. Kan jag faktiskt förstå. Jag har inte ens känt på vattnet med tårna. 
Sommar lunch i sjöboden.

Molly är med mitt uppi alla verktyg..Får inte missa något.

Kennet tar bort trappan på mitten fram. Här blir ett bra förråd.

Thomas & Kennet lägger trall.

Här är resultatet..


Ha en underbar kväll.. Det ska vi ha =))

1 kommentar:

  1. Heeej!
    Ska bli roligt att följa arbetet i er dubbel sjöbod.Jag vet att det kommer att bli hur mysigt som helst!!
    kraaam.. syster

    SvaraRadera